بهترین ایده کادو ولنتاین: 11 ایده خرید باکس هدیه ولنتاین برای سورپرایز کردن فرد مورد علاقه‌تان! + عکس

روز ولنتاین  یک روز خیلی خاص و منحصربه‌فرد در زندگی همه افراد است. در این روز می‌توانیم به همسرمان یا کسی که دوستش داریم نشان دهیم که چقدر او را دوست می‌داریم و این کار را می‌توانیم به روش‌های مختلفی انجام دهیم که یکی از آنها هدیه دادن است. با دادن کادو ولنتاین شما می‌توانید فراتر از کلمات و حرف‌هایتان به فرد مورد علاقه‌تان بگویید و به او نشان دهید که چقدر او را دوست دارید. انتخاب‌های زیادی برای کادو ولنتاین وجود دارند. ما در این مطلب از بلاگ آجیل فروشی حاجی بادومی به معرفی چند نمونه ایده کادو ولنتاین اشاره می‌کنیم.

بهترین ایده برای انتخاب هدیه ولنتاین: 1. خرید یک دسته گل زیبا برای عشقتان

هدیه دادن گل و دسته گل در روز ولنتاین انتخابی است که هیچ‌وقت تکراری و خسته‌کننده نمی‌شود. گل‌ها اثر شگفت انگیزی بر روی همه ما و مخصوصاً خانم‌ها دارند. رنگ زیبای گل‌ها و عطر آن‌ها انرژی زیادی با خود به همراه دارد که می‌تواند حال و حوایمان را حسابی دگرگون کند. در مورد ایده کادو ولنتاین هم اگر می‌خواهید یک دسته گل زیبا به همسر یا عشقتان هدیه دهید، می‌توانید به سراغ گل‌های رمانتیکی مثل گل رز یا گل لاله بروید.
بهترین ایده برای کادو ولنتاین که هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود، خرید یک دسته گل از گل‌های مورد علاقه‌ی فرد است.

(حاجی بادومی با بهترین قیمت آجیل و مغز های با کیفیت را به صورت آنلاین به شما عرضه می نماید.)

لینک صفحه شکلات

بهترین ایده برای کادو ولنتاین: 2. شیرینی

شیرینی هم می‌تواند انتخاب و ایده خیلی خوبی برای کادو ولنتاین در روز عشاق باشد. چه چیزی بهتر از این‌که شما یک جعبه شیرینی خوشمزه را به عشقتان در این روز بدهید. به این صورت، شما یادآور خاطرات شیرین رابطه‌تان به او شوید. شما می‌توانید شیرینی‌ها را در بسته‌های جذاب و رنگارنگ یا حتی در کنار دسته گل به همسر یا عشقتان هدیه دهید.

یک جعبه شیرینی تزیین شده هم کام شما را شیرین می‌کند و هم روز ولنتاین را به روزی خاطره‌انگیز تبدیل خواهد کرد.

(بازدید از صفحه خوشمزه‌جات مارشمالو و پاستیل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.)

شیرینی، بهترین ایده برای ولنتاین

بهترین ایده برای کادو ولنتاین: 3. هدیه دادن یک قاب عکس زیبا

یکی دیگر از ایده های ناب برای کادو ولنتاین خرید یک هدیه‌ی خاص و جذاب مانند یک قاب عکس باشد. به این ترتیب می‌توانید یکی از عکس‌های خاطره‌انگیزی که با هم گرفته‌اید را انتخاب کنید و آن را در قاب عکس بگذارید. یک قاب عکس با عکس عاشقانه‌ی شما بی‌شک می‌تواند یکی از بهترین هدیه‌ها برای عشقتان باشد. این کار حرکت زیبایی است و به عشق شما یادآور خاطرات شیرینتان می‌شود.

انتخاب یک عکس عاشقانه و قرار دادن آن در یک قاب عکس زیبا می‌تواند ایده کادو ولنتاین ماندگار و جذابی باشد.

(با حواص کره بادام زمینی آشنا هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم در این مورد بیشتر مطالعه کنید.)

ایده کادو ولنتاین

بهترین انتخاب برای هدیه ولنتاین: 4. سینی مزه پنیر

اگر عشق شما از آن دسته افراد شکمو یا عاشق تنقلات و غذا است، ایده کادو ولنتاین مناسب برای شما می‌تواند یک سینی مزه پنیر باشد! سینی مزه پنیر را می‌توانید با مخلفات مختلفی سفارش دهید. برای مثال بعضی از افراد سینی مزه پنیر را با سبزیجات ترجیح می‌دهند و بعضی‌ها نیز آن را با میوه یا کالباس دوست دارند. در هر صورت هرچه که باشد، سینی مزه پنیر می‌تواند یک انتخاب غذایی خوب برای هدیه دادن در روز ولنتاین باشد.

سینی مزه با مخلفات میوه یا سبزیجات و غیره می‌تواند برای هدیه روز ولنتاین در کنار دسته گل یا هر هدیه‌ی دیگری جذاب باشد.

(خرید باکس میوه خشک هم ایده‌ی خوبی برای هدیه دادن به عزیزان است.)

ایده کادو ولنتاین برای پسر

بهترین ایده برای کادو ولنتاین: 5. لوازم اداری و دفتری

اگر نامزد یا همسرتان معلم یا کارمند است خیلی با لوازم تحریر سر و کار دارد، می‌توانید برای او لوازم اداری و دفتری خاصی مثل موس و کیبورد بخرید و یا لوازمی برای او هدیه بگیرید که کار او را در دفتر و محل کار راحت‌تر می‌کند. این ایده کادو ولنتاین به عشق شما نشان می‌دهد که چقدر شما به فکر او هستید و به این فکر هستید که او در محل کارش به راحتی کار خود را انجام دهد.

برای کارمندان و معلم‌ها شاید بهترین کادوی ولنتاین مجموعه‌ای از لوازم اداری باشد که کارشان را هم ساده‌تر می‌کند.

(پیشنهاد می‌کنیم در مورد خواص زعفران برای سلامتی مطالعه کنید.)

ایده کادو ولنتاین برای دختر

بهترین انتخاب برای هدیه ولنتاین: 6. لوازم ورزشی

چه چیزی بهتر از خرید لوازم ورزشی برای عشقتان؟ خرید لوازم ورزشی به عنوان کادو ولنتاین همسر یا نامزدتان را تشویق می‌کند که در طول روز بیشتر ورزش کند و به سلامت خودش بیشتر اهمیت دهد. بنابراین، خرید لوازم ورزشی مثل مت یوگا یا حوله ورزشی و غیره می‌تواند راه خوبی برای تقویت سلامت عشقتان باشد.

اگر نامزد یا همسرتان اهل ورزش است، ایده کادو ولنتاین مناسب می‌تواند لوازم یا لباس‌های ورزشی برای او باشد.

(آیا می‌دانید آجیل برای تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید است؟)

ایده کادو ولنتاین مردانه

بهترین انتخاب برای هدیه ولنتاین: 7. لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی یک گزینه مناسب دیگر برای ایده کادو ولنتاین است. همه افراد و مخصوصاً خانم‌ها به سلامت بدن و پوستشان خیلی اهمیت می‌دهند. به این ترتیب، با خرید یکی از لوازم آرایشی یا خرید یک ست آرایشی و بهداشتی می‌تواند کادوی خوبی برای همسر یا نامزدتان در این روز باشد.

خرید یک ست بهداشتی برای خانم‌ها و یا آقایان می‌تواند یک ایده خوب ولنتاینی باشد.

(از محصول گردو  و انواع آن در آجیل فروشی حاجی بادومی دیدن کنید.)

ایده کادو ولنتاین برای همسر

بهترین ایده کادو ولنتاین: 8. خرید شمع معطر

این روزها شمع‌های معطر طرفداران زیادی دارند و هیچ‌چیز به اندازه‌ی روشن کردن یک شمع معطر در اتاق نمی‌تواند فضای اتاقتان را عاشقانه‌تر و ارامش‌بخش‌تر کند. برای همین است که شمع معطر نیز می‌تواند ایده خوبی برای کادو ولنتاین باشد. شما برای انتخاب شمع معطر گزینه‌های مختلفی از بین بوها و رنگ‌های مختلف دارید و می‌توانید این کادو را به تنهایی یا در کنار هر کادویی که دلتان می‌خواهد به عشقتان هدیه دهید.

برای کسانی که عاشق شمع و بوی معطر هستند، شمع معطر می‌تواند یک انتخاب خوب برای کادوی ولنتاین باشد.

(محصولات صفحه ویفر حاجی بادومی را از دست ندهید.)

ایده کادو ولنتاین برای مرد

بهترین ایده کادو ولنتاین: 9. هدیه دادن جعبه شکلات

هدیه دادن جعبه شکلات به عنوان کادو ولنتاین یک نوع هدیه کلاسیک و خیلی خوش ذوق و سلیقه است. شما می‌توانید باکس شکلات زیبا و جذاب را در کنار دسته گل یا حتی در یک باکس ولنتاین که پر از رزهای قرمز است قرار دهید و آن را به همسر یا نامزد خود هدیه دهید.

برای انتخاب شکلات دنیای بی‌نهایتی پیش رو دارید برای مثال می‌توانید به سراغ انواع شکلات خارجی، شکلات تلخ و یا حتی دراژه و شوکوبار بروید. اما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ شکلات‌های محبوب طرف مقابل بروید و یا اینکه او را با شکلات‌های خاص سورپرایز کنید.

امکان ندارد کسی از ایده شکلات به عنوان کادو ولنتایناستقبال نکند. شکلات محبوب‌ترین هدیه برای همه‌ی مناسبت‌ها است.

(خیلی‌ها عاشق لواشک هستند؛ در بلاگ حاجی بادومی با خواص لواشک آشنا شوید.)

ایده کادو ولنتاین برای پسر ارزان

بهترین انتخاب و ایده برای کادو ولنتاین: 10. گرفتن کارت هدیه

گاهی اوقات به جای این‌که هدیه خاصی بخرید و به عشقتان بدهید، می‌توانید به عنوان کادو ولنتاین یک کارت هدیه پولی را با طرح سفارشی خودتان برای او تهیه کنید. به این صورت، عشق شما با پولی که در آن کارت هدیه گذاشته‌اید، هرچیزی که می‌خواهد را می‌تواند به سلیقه خودش بخرد. شما می‌توانید طرح کارت هدیه را هم به دلخواه خودتان سفارش دهید و هر مبلغی که می‌خواهید را به آن واریز کنید.

برای افراد سخت‌پسند، ایده کادو ولنتاین مناسب می‌تواند یک کارت هدیه باشد تا هرآنچه دوست دارند را برای خود بخرند.

(برای برگزاری پذیرایی آسان تر مراسمات خود می توانید از پک سازمانی مناسبتی حاجی بادومی بهره ببرید)

کارت هدیه بعنوان ایده کادو ولنتاین

بهترین ایده برای کادو ولنتاین: 11. خرید قهوه یا چای

خیلی از ما روزمان را با قهوه یا چای آغاز می‌کنیم. نوشیدن قهوه برای خیلی از افراد یکی از روتین‌های همیشگی است و عاشقان قهوه همیشه به دنبال طعم‌های جدید قهوه هستند. اگر نامزد یا همسرتان از این دسته افراد طرفدار چای یا قهوه است، خرید یک بسته قهوه باکیفیت و خوشمزه می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد. البته خرید چای مرغوب نیز برای چای پسندها خالی از لطف نیست. اگر می‌خواهید همه‌ی اینها را جذاب‌تر هم کنید، خرید یک فنجان خاص نیز خالی از لطف نیست.

برای عاشقان چای و قهوه، چه ایده ای برای کادو ولنتاینمی‌تواند بهتر از خرید چای یا قهوه مرغوب باشد؟

(پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین آجیل برای کودکان در وبلاگ حاجی بادومی را مطالعه کنید.)

ایده خرید قهوه یا چای برای کادو ولنتاین

یک هدیهٔ ولنتاین زیبا و جذاب، یک روز عالی و به‌یادماندنی برای عشقتان

هدیه دادن رسمی است که از قدیم وجود داشته است و روز ولنتاین، روز خاصی برای هدیه دادن است. اگر به دنبال یک ایده خاص برای کادو ولنتاین هستید می‌توانید با مواردی که در لیست بالا اشاره کردیم، انتخاب مناسبی داشته باشید و عشق خود را سورپرایز کنید. حتما قرار نیست هدیه‌ای بسیار پر زرق و برق تهیه کنید، بلکه چیزی که در هدیه دادن به طرف مقابلتان مهم است این است که شما هدیه را با عشق و توجه انتخاب و تهیه کرده‌اید.

حتی کوچک‌ترین و پیش‌پاافتاده‌ترین کادوها هم می‌توانند همان اثری را که شما می‌خواهید داشته باشند، در صورتی که شما در هدیه دادن آن‌ها کاملاً صادق باشید و بخواهید احساسات خودتان را از صمیم دل ابراز کنید. امیدواریم که این مطلب به شما کمک کند تا بهترین ایده کادو ولنتاین را داشته باشید و هدیه‌ی مناسبی برای عشقتان انتخاب کنید.

منبع مطلب

ایده برای خرید کادو ولنتاین
خرید کادو ولنتاین

مقالات مرتبط

نظرات